Få kontrol over dine data til markedspladser ét samlet sted

PIM giver dig ét sted, hvor du hurtigt og enkelt kan se, hvor dine produkter sælges.

Hvis du f.eks. sælger på flere forskellige markedspladser, kan PIM give dig ét samlet overblik over, hvilke produkter du har på hvilken markedsplads.

Og med PIM kan du også se øvrige produkter, som (endnu) ikke sælges på markedspladser.

Blog: Har du behov for et PIM-system?

Du får langt mere end det

Et PIM-system giver dig ét samlet overblik over alle de kanaler, hvor du sælger dine produkter:

  • Websites
  • Prislister
  • Kataloger
  • Brochurer
  • Markedspladser
  • Forhandlere

På den måde kan du med et PIM-system f.eks. hurtigt få et overblik over, om du har produkter, som ikke er publiceret nogen steder.

Det kan være nye produkter, som endnu ikke er klar, men det kan også være produkter, som er udfasede, og der derfor ikke længere skal bruges ressourcer på.

Demo - Perfion

Se eller gense herunder, hvordan det teknisk fungerer i PIM-systemet Perfion.

Tag det næste skridt og kombinér med salgstal

Med overblikket fra PIM får du mudlighed for at se, hvilke distributionskanaler, der giver det bedste afkast. Det kan du gøre i en BI-løsning, hvor f.eks. salgstal kombineres med data fra PIM.

Du får på den måde et solidt grundlag for strategiske virksomhedsbeslutninger af grundlæggende betydning for virksomhedens værdiskabelse.